Cases
by case
Solbacka Strandväg 34B
På uppdrag av Credentia AB fick vi äran att möblera upp och styla ett av deras fina radhus på Solbacka Strandväg i Norrtälje. Vi valde en styling i varma toner med mycket naturmaterial som förstärkte de fina materialvalen i huset. Tack för förtroendet!
Foto: Case Interiör AB
Karlsrogatan 86C
Här gick det undan! En identisk lägenhet låg redan ute som kommande på Hemnet, men denna stylade etta med fina bilder köptes till ett mycket högre pris redan innan visning. Roligt när man ser svart på vitt att styling gör skillnad!
Foto: SB Photo
Börjegatan 56B
En mysig etta i Luthagen fick en styling som skulle tilltala en ung målgrupp och lyfta fram möjligheterna med bostaden. Efter budgivning stannade slutpriset på 9% över utgångspriset. Kanske blev det någons första lägenhet?
Foto: Case Interiör
Vattholmavägen 4C
Ägarna till denna fina trea högst upp i huset önskade hjälp att modernisera och komplettera bostadens befintliga möbler. Resultatet blev en vårig mix mellan gammalt och nytt och bostaden såldes innan visning med en prisökning på hela 14%.
Foto: Case Interiör
Svartbäcksgatan 39
Efter att en lång tid legat ute på marknaden helt tom valde säljaren att anlita oss för en helstyling. Bostaden såldes därefter snabbt och priset slutade 8% upp.
Foto: Samir Hadj
Sturegatan 17B
Denna pärla i Luthagen hade en del möbler på plats men behövde tillföras textiler, detaljer och växter för att skapa känslan av "här vill jag bo!". Med varma trätoner och lekfullhet som bas gavs lägenheten liv och kunde tilltala bostadens unga målgrupp. Bostaden såldes innan visning 14% över utgångspriset.
Foto: Gustav Aldin
Trädgårdsgatan 16C
I denna vindslägenhet behövdes en sista hand med några utvalda möbler, samt textilier, växter och dekoration. Efter ett stort intresse med över 25 sällskap på visningen stannade budgivningen 400 000 kr upp på utgångspriset på denna tvåa.
Foto: Gustav Aldin
Dag Hammarskjölds väg 244F
Denna villa var tom och behövde därför möbleras och stylas fullt för att hjälpa de tilltänkta köparna att föreställa sig sitt liv i bostaden. Eftersom målgruppen var familjer möblerades bostaden med detta i åtanke. Bostaden såldes snabbt med en prisökning på 12%.
Foto: Samir Hadj